درباره ی ما

Table of Contents

Toggle

سوابق مدیرعامل شرکت مهندسین نقش و سازه آداک ( سهامی خاص)

سوابق مدیرعامل شرکت مهندسین نقش و سازه آداک ( سهامی خاص)
کارشناس عمران – نقشه برداری سال اخذ مدرک ۱۳۸۸
کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری سال اخذ مدرک ۱۳۹۱
تالیف مجموعه نقشه برداری : ژئوماتیک تاریخ انتشار ۱۳۸۸
تالیف مجموعه نقشه برداری : آداک ۹۳ تاریخ انتشار ۱۳۹۳
تالیف مجموعه نقشه برداری : دکل تاریخ انتشار ۱۳۹۴
کارشناس رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
کارشناس سازمان نظام مهندسی دارای پروانه اشتغال پایه ۲
مدرس دانشگاه های دولتی و آزاد
مشاور نقشه برداری شرکت های : مترا ، درنا آوند ، چاروک نقش ، مهساب شرق
مدیریت دپارتمان نقشه برداری مجتمع آموزشی مساحان

حضور مدیر عامل شرکت مهندسین نقش و سازه آداک در برنامه چرخ شبکه چهارم صدا و سیما با موضوع نقشه برداری

برنامه تلوزیونی مجله علمی عصرگاهی «چرخ» که از شبکه چهار صدا و سیمای ایران پخش می گردد، به مهمترین رویدادهای قلمرو دانش و فناوری با نگاهی تخصصی اما به زبانی ساده و قابل استفاده عموم مردم می پردازد.

که با حضور نخبگان و استادان ممتاز عرصه دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، مسائل روزمره زندگی مردم را از زاویه علم واکاوی می نماید.

جهت مشاهده برنامه چرخ شبکه چهارم صدا و سیما با موضوع نقشه برداری اینجا کلیک کنید

سوابق مدیرعامل
سوابق مدیرعامل-رضا عرفانیان

نظام مهندسی

آموزش

شرکت مهندسین نقش و سازه آداک در سال ۱۳۹۲ توسط جمعی از اساتید دانشگاه ، مهندسین نقشه برداری کارشناسان رسمی نظم مهندسی،دادگستری،قوه قضایه و ثبت تاسیس شد.
در حال حاضر با بیش از صدها پروژه موفق. آماده خدمت رسانی در حوزه نقشه‌برداری به کارفرمایان، دانشجویان و همکاران. گرامی می‌باشد.
آزمون کارشناس رسمي دادگستري رشته نقشه برداري. و اطلاعات مکاني آزمون نظام مهندسي نکات ضروری قابل توجه دوستان نقشه بردار دوربین نقشه برداری .کاربرد دوربین ها.ی نقشه برداری كاليبره دوربين توتال استیشن های سری لایکا آموزش نرم افزار آموزش. جامع نقشه برداري (۱) نکته نقشه برداری. طول و عرض جغرافیایی سنجش از دور کاربردهای آن ترازیابی دقیق تاریخچه نقشه برداری به عهد باستان برمیگردد
از انسان های اولیه بگیرید که میخواستند شکارگاه ها و مزارع را به یاد بسپارند و یا .به نسل بعدیشان منتقل کنند تا نسل های بعدی انسان که قصد داشتند حدود مزارع خود را با همسایگان و نقشه قلمرو های خود را تعیین بنمایند
.

البته کاربرد اصلی نقشه برداری بعدها بیشتر در زمینه راه سازی و شهرسازی و ساختمان ها شناخته شد .اما نمیتوان از تاثیر چشمگیر بودجه های نظامی در زمان جنگهای جهانی اول و دوم بر پیشرفت علم نقشه برداری چشمپوشی کرد. دانشگاه های. مختلفی در سطح کشور در حال آموزش دانشجویان علاقه.مند به این رشته هستند و نقشه برداری مانند خیلی از رشته های مهندسی رشته ای است که در سراسر دنیا تدریس. میشود و در همه جای جهان کاربرد دارد.